2016. november 9., szerda

13 éves vagyok és blogger

Ma délután olvastam egy bejegyzést egy blogon, miszerint álljunk ki amellett hogy 13 évesek vagyunk. Ez annyit takar hogy 3 lány (mind bloggerek) ebben a novemberben minden kedden kiteszik a véleményüket (mint bejegyzés) a 13 évesek blogolásáról, arról hogy sokan leírnak minket a korunk miatt és a többi.
Az oldalt megtaláljátok itt de az oldalsávban is ha rákkantitok a ,,13 éves vagyok és blogger,, feliratú képre.

Azt már az elején leszögezném, hogy engem nem kértek meg erre a bejegyzésre, de ha már van egy blogom akkor gondoltam megosztom másokkal is azt ami szerintem is fontos.

Az alapvető koncepció a 13 évesek megítéléséről (mármint blogolás terén) szól és hogy a legtöbbször velünk példálóznak amikor éretlenségről, rossz írásról, vagy rossz esetleg el nem fogadható véleményről van szó. Nyilván voltak akik tényleg csak a menőzés és ismeretség szerzés esélye miatt csinálják de mára ez maximum 1 harmada a ,,kis,, lányoknak.
Ezt az egészet szerintem senki se szereti de egyszerűen el kell fogadnunk hogy a ,,felsőbb,, korosztály egy része úgy mond nem tisztel, avagy elítél minket. Tisztelet a kivételnek.

Igaz én se vagyok a legjobb író de nem is vagyok olyan rossz (szerintem), fontos hogy az embernek legyen ön kritikája és tudja mik az erősségei és mik nem.
Persze, ha valaki élvezi az írást akkor csinálja egy idő után úgy is beletanul vagy ha mégsem akkor nem fogja többé élvezni és észreveszi hogy másban, mondjuk egy sportágban sokkal jobb.

Ez arról szól ami a legfontosabb, hogy a kor nem számít, ilyen téren legalább is nem.
Van aki érett és van aki kevésbé de undorító elítélni valakit akit nem ismerünk. Persze vannak unszimpatikus emberek és néha én is elkövetem ezt a hibát de minél kevesebbszer annál jobb.

Igen, én is 13 éves vagyok.
De nem úgy nézek ki,  Nem úgy írok,  Nem úgy beszélek,
Plusz érettebb is vagyok a koromnál. (mind mentálisan mind testileg)
És az van hogy nem 23 hanem csak 13 éve élek ebben az életben.
De ez nem jelenti azt hogy nincs véleményem, hogy nincs szavam ha egy idősebb lehord.
Mert igen is számítok!

17 megjegyzés:

  1. Szia!
    Először is köszönjük, hogy támogatod a kampányt. :)
    Másodszor természetesen benne vagyunk a cserében. Nálunk már kint vagy.
    http://primrose-design.blogspot.hu
    További sok sikert!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudom mit tudnék erre válaszolni, Én köszönöm!

      Törlés
  2. Teljesen egyet értek. Jó tudni, hogy nem csak én gondolom így ezt az egészet. Emiatt én sem mertem felvállalni a koromat, s ez rossz érzés volt. De most hogy van ilyen, talán lesz a héten bátorsagom és meg csinálom én is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá igazán mint bejegyzésbe én is most írtam le először de ez a cik erőt adott. :)
      Köszönöm hogy írtál.
      xox

      Törlés
  3. Szia:)
    Nem is tudom, mit írhatnék erre. :') én most 16 éves vagyok, de még nagyon is emlékszem, milyen volt 13nak lenni. És én is úgy gondolom, nem szabad beskatulyázni titeket, hiszen valóban vannak akik ilyen fiatalon is kiemelkednek a tömegből. Ezt a mai társadalom sajnos nagyon rosszul kezeli, ahogyan írtad is... Viszont akik ilyesmivel szekálják ezt a korosztályt, javarészt nem nagyon tudnak mit felmutatni... Vagy egyszerűen irigyek, mert nem voltak ilyen ügyesek és talpraesettek a ti korotokban. ;) de sajnos a nagyobb tiniket is szidják rendesen, pedig ahogy írtad is, van véleményünk,mi is látjuk a világot, még ha nem is olyan tapasztalt szemmel, de szeretnénk megosztani ezt másokkal. Nem is beszélve arról hogy a neten a legtöbb hülyeség a felnőttektől származik... Szóval én is igazat adok neked. És én imádom a 13 éveseket, mert klasszak, kedvesek, és irtó cukik^^ nem mondom, valóban van egy olyan primitív réteg, ami miatt mindannyiótokat támadják, de most nem róluk beszélek. További sok sikert a blogoláshoz!
    Puszi:)
    ~L.A.

    VálaszTörlés
  4. Szia! Tudom hogy a 15 éveseket is elítélik a 19 évesek de ez már nem változik sajna neked is igazad van.
    A blogolást még igyekszem kitanulni de köszönöm neked hogy írtál.
    xox

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Szia! Sajnálom de nem tudtam elolvasni amit itt írtál ugyanis véletlen kitöröltem :(
      De köszönöm a Facebook hozzászólást és ha van kedved leírhatnád még egyszer a véleményed, ígérem nem törlöm :)

      Törlés
    2. Szia Miranda.

      Nagyon köszönjük, ha nem baj beraktam a bejegyzésed a kampányba. Egyébként sok sikert a blogger világban, el sem hiszem, hogy bejegyzést írtál a kampányhoz!
      Amúgy semmi baj. :D

      Ölel,
      Kanna

      Törlés
  6. Szia!

    Nagyon tetszett a cikk és most így hirtelen kicsit megharagudtam magamra hiszen sajnos én is számra vettem, hogy a fiatal írók még nem igazán csiszolt gyémántok szépen fogalmazva...pedig igazából szerintem csak a saját tükörképemet vetettem magam elé ugyan is kegyetlen rosszul írtam régen és most a te pár sornyi gondolatod rádöbbentet, hogy rohadtul nem volt semmiben igazam és semmi jogom, hogy vaktában formáljak véleményt... Sajnálom, hogy 16 éves létemre még mindig van bennem egy kis előítélet. Köszönöm neked a cikket felnyitottad ennek az ostobának a szemét. (Esküszöm nem direkt csinálom de muszáj egy valamibe belekötnöm...az unszimpatikus olyan igazából nincs, helyesen antipatikus..nem direkt csinálom csak annyira kiráz tőle a hideg) Remélem nem sértettelek meg.

    Ölel Vanity.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Egyáltalán nem sértettél meg sőt köszönöm a véleményed, kifejezetten szeretem az építő kritikát. :)

      xox

      Törlés
  7. Egyetértek. Az nem érv, hogy „nekem egy fiatalabb ne szóljon be”, mert sokan a korosztályomban nem ütik meg az ötödikes szintet sem agyban. Emlékszem, mikor fiatalabb voltam, (mintha most olyan öreg lennék, lel) sem féltem kimondani a véleményem, amit gondolok, és sokszor csupán egy lenéző legyintést kaptam, és annyit, hogy „Mit pattog ez a kis kilenc éves?”. Nem azon borultam ki, tudom, hogy fiatalabbnak nézek ki a koromnál, hanem azon, hogy ők nem gondolnak bele abba, hogy ők is voltak ennyi idősek, sőt, lehet, hogy sokkal érettlenebbek is. Igen. Vannak dolgok, amik abból adódnak, hogy fiatal az ember. De az intelligenciát nem kor alapján mérjük.
    ~Fujimi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen hogy írtál! És neked is igazad van. :)

      Törlés
  8. Szia!
    Köszönjük, hogy kiraktad a kampányt, és az, hogy még bejegyzést is írtál... Eszméletlenül jólesik nekünk! :)
    A bejegyzésed által még több emberhez eljut, amit nagyon-nagyon köszönünk! Így talán azok a trollok, akik lenéznek minket a korunk miatt, átértékelik magukban a dolgokat.
    Köszönjük még egyszer! :)
    Ölel: Bogi, az egyik a három bloggerina közül, akik kitalálták ezt a kampányt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljességgel támogatlak titeket és kötelességemnek éreztem írni róla. :)
      Köszi a kommented!

      Törlés
  9. 28 evesen támogatlak Titeket! :) Hajrá! :)

    VálaszTörlés